Kuvausjärjestely
Asiakkaan esittely, toimeksianto ja tuotteet
Promenade Boutique on Naantalin Kylpylässä sijaitseva myymälä. Valikoimiin
kuuluvat miesten ja naisten vaatteet ja asusteet, aitoja koruja,
sisustustuotteita, lahjatavaraa ja päivittäiskosmetiikkaa ja leluja. Boutique
palvelee sekä kylpylän majoittuvia asiakkaita että ei-majoittuvia asiakkaita
Turun ja lähiseudun alueelta. Promenade Boutique löytyy naantalispa.fi
verkkosivuilta ja somemainontaa tehdään @naantalispa IG ja FB-profiileissa.
Maahantuojilta saatu markkinointimateriaali on vähäistä ja kuvia tuotteista tarvitaan
sekä verkkosivuille että somekanaviin.
Tuote 1:
Kylpylä on lanseerannut uuden Sunborn-suihkutuoteperheen, joka on
käytössä hotellihuoneissa. Tuotteet ovat vegaanisia ja parabeenittomia ja
kaikki raaka-aineet ovat kasviperäisiä. Tuotteet ovat myynnissä Promenade Boutiquessa. Sarjasta löytyvät Finnish
Berries käsisaippua, shampoo & vartalopesuaine sekä hoitoaine. Tuotteet on
valmistettu Suomessa ja pakattu kustomoituihin Sunborn-logollisiin
tyylikkäisiin pakkauksiin.
Tuote 2:
Sunborn-kylpytakit ovat majoittuvien asiakkaiden käytössä hotellihuoneissa.
Valkoinen, ylellisen tuntuinen ja muhkea yhden koon kylpytakki on 100%
polyesteria ja materiaalin ansiosta se kuivuu nopeasti. Takin yksityiskohtana
on kullanvärinen Sunborn-logo. Kylpytakit ovat olleet myymälän valikoimissa jo
pitkään, nyt kuitenkin uuden erän valmistuminen on viivästynyt ja takkeja
kysellään koko ajan. Asiakkaat ostavat kylpytakkeja omaan käyttöön tai
lahjaksi.
Tuote 3:
Fab Home-sisustustuotteet tulivat myymälän valikoimiin joulukuussa 2020.
Tuotteita ei ole myynnissä muualla Naantalin lähialueilla. Fab Home valmistaa
sisustustuotteita Intiassa, tuotteet ovat suunniteltu Suomessa ja ne istuvat
täydellisesti skandinaaviseen sisustukseen. Sarja pitää sisällään mm.
torkkupeittoja, tyynynpäällisiä, kaitaliinoja, mattoja sekä jakkaroita. Kuvaukseen
valitaan torkkupeitto, tyynynpäällinen ja jakkara.
Kohderyhmä
Promenade Boutiquen asiakkaat ovat majoittuvia ja Turun alueella
asuvia asiakkaita.
Asiakaskunta koostuu seuraavista ryhmistä:
- kuntoutusasiakkaat
- loma-asiakkaat: pariskunnat, eläkeläiset, perheet
- kokousasiakkaat
- Day Spa - asiakkaat ja Olo-Fitness jäsenet
- loma-osakeasiakkaat
- ravintola-asiakkaat
Kylpylä profiloituu aikuisten lomanviettopaikaksi, kesäaikaan
ja perhelomakausina kylpylässä kuitenkin majoittuu myös lapsiperheitä.
Analytiikan perusteella voidaan kohderyhmästä / somekanavien
seuraajista päätellä seuraavaa:
Seuraajia 21 924
Maa: Suomi, Ruotsi, Venäjä
Kaupunki: Turku, Helsinki, Naantali
Kieli: suomi, ruotsi, englanti
Sukupuoli: 78% naiset, 21% miehet
Ikäjakauma: eniten seuraajia ikäryhmässä 45v-54v
26%
35v-44v
21%
Maa: Suomi, Saksa, Espanja
Kaupunki: Turku, Naantali, Helsinki
Kieli: suomi, ruotsi, englanti
Sukupuoli: 85,8% naiset, 14,2% miehet
Ikäjakauma: eniten seuraajia ikäryhmässä 35v-44v 32,2%
25v-34v 28,3%
45v-54v 23,6%
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti